مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-12دانش

فراخوان چهارم مرکز نوآوری علوم مهندسی دانشگاه شیراز منتشر شد


مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز به عنوان یکی از واحدهای مدیریت نوآوری، فناوری و کارآفرینی این دانشگاه، چهارمین فراخوان جذب ایده های نوین را منتشر کرد.

- ایسنا/فارس مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز به عنوان یکی از واحدهای مدیریت نوآوری، فناوری و کارآفرینی این دانشگاه، چهارمین فراخوان جذب ایده های نوین را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز به عنوان یکی از واحدهای زیرمجموعه مدیریت نوآوری، فناوری وکارآفرینی دانشگاه شیراز؛ در راستای حمایت از ایده ها و تیم های استارت آپی و همچنین تکمیل زنجیره ی تبدیل ایده به ثروت،خدمات و امکانات متعددی را فراهم کرده است.

در این زنجیره مراکز نوآوری به عنوان اولین نقش آفرینان در زیست بوم مسیر پیشرفت هسته ها و تیم های نوپا، با محوریت حمایت از افراد مستعد و خلاق، سعی در پرورش ایده های نو و کاربردی با رویکردی ثروت آفرین دارند.

سرپرست مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز در این خصوص گفت: این دانشگاه با توجه به ظرفیت های موجود خود در راستای توسعه ی نوآوری ها در حوزه های مختلف علوم مهندسی خدمات مختلفی شامل فضای کار اشتراکی، مشاوره های عمومی کسب و کار، منتورینگ تخصصی، دوره های آموزشی عمومی و تخصصی، خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان چهارم مرکز نوآوری علوم مهندسی دانشگاه شیراز منتشر شد

فراخوان چهارم مرکز نوآوری علوم مهندسی دانشگاه شیراز منتشر شد